logo
Legimus intellegam ea est, tamquam appellantur nec ei. Dicant perfecto deserunt quo id, ea etiam impetus pri. Mel ne vidit laboramus definiebas, quo esse aeterno
Lovende recensie voor 4 Maten Glimlach – Martin Brand
fade
3264
post-template-default,single,single-post,postid-3264,single-format-standard,edgt-core-1.1.1,tribe-no-js,kolumn-ver-1.3.1,edgtf-smooth-scroll,edgtf-smooth-page-transitions,ajax,edgtf-theme-skin-light,edgtf-blog-installed,edgtf-header-standard,edgtf-fixed-on-scroll,edgtf-default-mobile-header,edgtf-sticky-up-mobile-header,edgtf-animate-drop-down,edgtf-search-covers-header,edgtf-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,elementor-default

Lovende recensie voor 4 Maten Glimlach

De recensent heeft duidelijk een mooie avond beleeft tijdens het theaterconcert van Vier Maten Glimlach in Kampen. Er verscheen vandaag een lovende recensie in de krant. Martin Brand is blij met de vele positieve woorden en heeft toch nog iets toe te voegen: “Het succes van deze avond heeft heel veel met de enorme inzet van en enthousiaste positieve sfeer binnen het koor te maken. En bovendien zou dit project simpelweg onmogelijk zijn zonder muzikaal leider en mede initiator Henk Doest. Alle ingrediënten samen zorgen voor een prachtige avond. Ik had het wel mooi gevonden als het koor en muzikanten nog iets meer erkenning hadden gekregen voor hun enorme bijdrage. Nog nooit heeft het koor van Vier Maten Glimlach zoveel liedjes gebracht. En dat allemaal in vier weken. Ik ben er echt van onder de indruk.”IMG_0172

Martin Brand

Martin Brand is een spreker, zanger en schrijver die vanuit zijn geloof en dagelijks leven anderen wil inspireren. Met liedjes en verhalen trekt hij al jaren het land door.